Հայերենից ռուսերեն թարգմանություն

Когда я говорю с тобой-смотри мне в глаза. Если спрашиваю-отвечай правильно.Независимо от того, насколько ты ослепил меня, я все равно продолжаю отличать холодное от горячего. Не будь лживым и фальшивым. Время просеет тебя и от тебя останется один лишь пепел. Останется? Нет. И это не останется. Легкий ветерок пробежит по тебе и рассеет тебя. И от имени твоего ничего не останется ни в темноте, ни в свете дня. Ты все время отвечаешь. Ответ твой неуместен. Воду в ступе толчешь, слова твои бессмысленны. Из-за твоей головы… Пустое место, где там мыслям взяться. Я раскрою твою ложь перед тобой. Ты попросишь извенения. И я как дура прощу тебя. Но я знаю…. Если бы я была суеверной, ты был бы черным котом для меня. Увидев тебя, я бы поменяла бы свой путь. Убежала бы от тебя, независимо от того, насколько часто встречался бы мне. Как только ты поставишь точку в своем предложении, я поставлю многоточие в моем…

Երբ խոսում եմ քեզ հետ`  նայիր աչքերիս մեջ: Հարց եմ տալիս` ճիշտ պատասխանիր: Ինչքան էլ կուրացրել ես աչքերս, միևնույն է, շարունակում եմ տաքը սառից տարբերել: Մի եղիր սուտ ու կեղծ: Ժամանակը քեզ կմաղի, կմնա միայն մոխիրդ: Կմնա՞, ոչ՛ դա էլ չի մնա: Թեթև քամին կանցնի վրայովդ ու կպրծնես դու, անունդ էլ չի մնա ոչ՛ լույսի մեջ, ոչ՛ էլ մթում: Պատասխանում ես անընդհատ: Պատասխանդ տեղին չէ: Ջուր ես ծեծում, յուղ ես վառում, ինչևէ խոսքդ արժեք չունի: Գլխիցդ է: Անօդ, դատարկ տեղ է, ուր մնաց նորմալ միտք լինի այնտեղ: Սուտդ քո առջև կբացահայտեմ: Ներողություն կխնդրես, հիմարաբար կներեմ: Բայց ես գիտեմ է՜ , եթե սնահավատ լինեի, դու ինձ համար սև կատու կլինեիր: Տեսնեի քեզ՝ կփոխեի ճամփաս: Կփախչեի քեզանից, ինչքան էլ հաճախ հանդիպեիր ինձ: Հենց նախադասությանդ վերջակետը դնես, ես իմ նախադասության բազմակետերը կդնեմ…

Թարգմանություն նյութը՝ http://grqaptuyt.jimdo.com/2016/04/26/%D5%B4%D5%AB-%D5%A5%D5%B2%D5%AB%D6%80-%D5%BD%D5%B8%D6%82%D5%BF-%D5%B8%D6%82-%D5%B4%D5%AB-%D5%A5%D5%B2%D5%AB%D6%80-%D5%AF%D5%A5%D5%B2%D5%AE/

 

Оставьте комментарий

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close